poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Trądzik

Witajcie ! :)

 Dziś na blogu pierwszy ale nie ostatni post kosmetyczny . Ten post będzie dotyczył trądziku , oraz maści które możemy dostać w aptece bez recepty . Trądzik dotyczy nie jednej z nas , nikt go nie lubi i każdy chciałby się go pozbyć niestety to nie jest takie proste . Walka z trądzikiem to wiele lat . Pryszcze mogą wynikać z nieodpowiedniej diety np, gdy jemy dużo słodyczy , fast foodów , chipsów i wiele innych nie zdrowych nawyków żywieniowych . Więc jeżeli chcemy się go pozbyć nasza dieta powinna składać się z warzyw , owoców w ograniczeniu tych złych nawyków . Jeżeli mamy zdrową dietę , stosujemy maści , bierzemy tabletki i nic nam nie pomaga należy udać się do dermatologa , być może potrzebujemy antybiotyku . Ja osobiście chodziłam do dermatologa i miałam wiele antybiotyków w maściach . Walczyłam z trądzikiem około 2 lat . Oczywiście oprócz maści musimy rano i wieczorem przemyć twarz mleczkiem , a następnie umyć w letniej wodzie nie w gorącej ! Dobra to chyba wszystko co chciałam wam powiedzieć , jeżeli o czymś zapomniałam a chcielibyście wiedzieć pytajcie w komentarzach lub na ask .Na dole będą zdjęcia tych maści których ja używałam i u mnie się sprawdziły .Życzę miłego poniedziałku i do zobaczenia :* 
                                                      

                                      Truskawkowa 






Pasta cynkowa cena około 3 zł 



Tormentiol cena około 11 złotych 



Benzacne cena około 15 złotych 



Sudocrem 60 gram około 10 złotych 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz